Appropå Endre och Huddinge

Jag är inte ett dugg nervös för att möta Huddinge i Elitserien. Efter att ha beskådat dagens match mellan Balrog och Huddinge känner jag mig ganska lugn och trygg. Det ska bli riktigt roligt att tvåla till lokalkonkurrenten.

Jag skrev i ett tidigare inlägg inför matchen mot Endre: "Det skulle vara otroligt intressant att se vad Mika Packalen gjort med laget. Ett riktigt tungt tränarnamn i en trupp som jag personligen inte skulle beskriva som den mest skolade rent innebandymässigt."

Svaret fick vi här. Endre går tillbaka till sitt gamla sätt att spela innebandy. Det funkade tydligen inte så bra att vara det spelförande laget... Jag backar också mitt tidigare inlägg om den nyvunna positiva tonen på deras hemsida/blogg, jag hade bara inte hunnit läsa deras matchreferat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0