Henkehelgen över

Ja lite Henkehysteri blev det väl. Jag såg bara först perioden och fick inte se Henke spela. MIna åsikter är desamma som i går. Härligt positiv PR för innebandyn. Nog om detta.

Jag fick också se en enkelt seger för CTFC som hade full kontroll på Umeå City under hela matchen. Danne B Sundbom är inne i ett härligt flyt och gjorde mål på det mesta. Självförtroendet lös om honom och det var länge sedan jag såg honom så bra. Kul!

Våra Änglar förlorade tungt i Umeå och rapporterna sa att det kunde slutat lite hur som helst. Nåja, det är bara att ta nya tag på fredag då Rönnby kommer på besök. MIna andra tips gick väl så där. KAIS Mora körde som väntat över Västerås och det blev en jämn matchen mellan Karlstad och Endre. Däremot körde Balrog över Falun lite väl enkelt. Det är svårt att veta var man har Falun i år. Väldigt blandade resultat. Jämna matcher mot topplagen, storvinst mot oss och Engelholm, en märklig storförlust mot Huddinge också dagens storförlust mot Balrog.

Morgonen inleddes med fem matcher för mina små 8-åriga änglar. Mini-cupen i "Draken". Innebandy när det är som bäst. Bra stämning, mycket kämpa och entusiastiska föräldrar Här trivs jag som fisken i vattnet!

Slutligen för att summera söndagen så gick våra F94 vidare till finalspel i Lunarstorm cup, precis som i fjol. Trots en inledande förlust mot lokalantagonisten Ackers så vann man till slut gruppen på inbörde möte. Stort grattis till tjejerna, Leif Janlow, Per Lundin och alla de andra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0