Jag provar så får vi se vad som händer

Efter att ha grunnat ett tag på det så har jag nu bestämt mig för att blogga. Jag frågade först min fru Susanne vad hon skulle tycka om det -"der är klart att du ska blogga om du har lust till det, men när ska du ha tid till det?.." Stora S var lika positiv och stödjande men stora N var kanske lite mer fundersam. Nåja, jag provar så får vi se vad som händer.

Jag hade främst tänkt mig att det ska handla om innebandy. Jag har många olika roller och perspektiv men om någon tycker det är intressant att läsa återstår att se. Jag betraktar mig som lite av en tänkare, eller kanske grubblare är ett bättre ord. Kan jag få allt på pränt som snurrar i skallen, ja då blir det många och långa inlägg.

Detta är naturligtvis min egen blogg och det är mina egna tankar och åsikter till 100% men med tanke på min nuvarande roll som ordförande i Täby IS IBK/IBF så måste jag nog tänka mig för ibland. Jag kommer personligen inte att ha några problem med att skilja på mitt privata jag med min mer offentliga representativa roll, men frågan är hur andra uppfattar det. Några ambitioner att vara neutral och opartisk har jag däremot inte alls. Det är väl hela poängen med att blogga!

Jag får försöka tänka som Endre, när de blev lite väl "saftiga" i sina kommentare och matchreferat på sin hemsida så flyttade de sitt tyckande till den egna lag-bloggen, och vips var det OK att vräka ur sig lite av varje. Fast de har taggat ner en del på sistone måste jag säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0