TIS-Balrog

Aj, aj vad bittert det kändes efter matchen. Förlust i sudden trots en 3-målsledning med 5 minuter kvar. Jag känner mig fortfarande lite blogg-orutinerad för att ta fram stora släggan så här offentligt men det tog tid att somna efteråt kan jag väl sammanfatta det hela med. Det blev ett kul efterspel som ni kan läsa mer om på Gittans blogg. Jag gjorde ett mycket sällsynt inlägg i debatten med en kommentar, som Anso inte var sen att svara på, förstås.  Ansos blogg är för övrigt en av mina favoritbloggar, pga hennes underbara ton i inläggen. Jag kan dock inte låta bli att kommentera ett av hennes senaste inlägg. I samband med incidenten som föranledde efterspelet, om ni förstår vad jag menar, så avslutade hon med "...Man gör faktiskt inte så". Med matchen i färskt minne så känns det som att det skulle bli ett långt inlägg att respondera på det, så jag avstår nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0